همافزایی دانشگاه و صنعت در مسیر توسعه حرفهای: بازدید دانشجویان دانشکده گردشگری و دانشکده مدیریت کسب و کار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران از هلدینگ dnaunion در قالب برنامه ODT - دانشکده گردشگری tourism
همافزایی دانشگاه و صنعت در مسیر توسعه حرفهای: بازدید دانشجویان دانشکده گردشگری و دانشکده مدیریت کسب و کار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران از هلدینگ dnaunion در قالب برنامه ODT. در راستای تقویت پیوند دانشگاه با صنعت و ارتقای توانمندیهای حرفهای دانشجویان، روز گذشته جمعی از دانشجویان دانشکدههای گردشگری و مدیریت کسبوکار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران با همراهی ریاست محترم دانشکده گردشگری، دکتر نادر سیدامیری از هلدینگ دیانای یونیون بازدید کردند. این بازدید در قالب برنامه تخصصی ODT (Occupation dnaunion Tour) از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴ بعدازظهر برگزار شد و با هدف آشنایی عمیق دانشجویان با فرایندهای واقعی صنعت بازاریابی، بهویژه در حوزههای تحقیقات بازار، تبلیغات، منابع انسانی و راهبرد برند، طراحی شده بود.
در آغاز برنامه، دکتر ناصر پاشاپور، ریاست محترم هلدینگ دیانای یونیون، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، نگاهی تعاملی و انگیزشی به مسیرهای شغلی در صنعت بازاریابی داشتند. این دیدار فرصت مغتنمی برای گفتگوهای نزدیک، تبادل دیدگاهها و انتقال تجربیات ارزشمند بود. در ادامه، دانشجویان در چندین کارگاه آموزشی شرکت کردند که هر یک به یکی از ابعاد کلیدی صنعت بازاریابی اختصاص داشت. محورهایی چون طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی، اهمیت و کاربرد تحقیقات بازار و نقش توسعه منابع انسانی در افزایش بهرهوری، از جمله موضوعات مورد بحث بود. همچنین، بازدیدی میدانی از شرکتهای تخصصی زیرمجموعه گروه دیانای یونیون انجام شد.
در این بازدیدها، مدیران هر بخش با ارائه توضیحاتی دقیق و حرفهای، فضای واقعی و فرآیندهای اجرایی سازمان را برای دانشجویان ترسیم کردند و پاسخگوی پرسشهای آنان بودند. برنامه ODT که از سوی گروه دیانای یونیون با هدف کشف استعدادها، ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه و عمل به مسئولیت اجتماعی این هلدینگ طراحی شده، تجربهای ملموس و الهامبخش برای دانشجویانی است که آینده حرفهای خود را در صنعت بازاریابی میبینند. این بازدید نقطه عطفی در مسیر تعامل سازنده میان دانشکده مدیریت گردشگری و بخش خصوصی بود و گامی موثر در راستای اهداف راهبردی دانشکده در حوزه ارتباط با صنعت و آمادهسازی دانشجویان برای ورود موفق به بازار کار حرفهای تلقی میشود.